HomeCtrlAltEliteFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in

Share
 

 FFXIV gameplay vid

Go down 
AuthorMessage
ExPirate
Linkshell Pirate.
Linkshell Pirate.


Posts : 635
Join date : 2007-10-17
Age : 28
Location : Hertfordshire, UK

FFXIV gameplay vid Empty
PostSubject: FFXIV gameplay vid   FFXIV gameplay vid EmptyWed Aug 19, 2009 3:41 pm

Not sure if anyones seen this yet but:

http://gamevideos.1up.com/video/id/25995

Looks nice ^^
Back to top Go down
View user profile
Mears

Mears

Posts : 178
Join date : 2008-09-10

FFXIV gameplay vid Empty
PostSubject: Re: FFXIV gameplay vid   FFXIV gameplay vid EmptyWed Aug 19, 2009 4:01 pm

sure does
Back to top Go down
View user profile
bigboy1
Linkshell Jester.
Linkshell Jester.
bigboy1

Posts : 463
Join date : 2007-12-27
Age : 36
Location : southampton, uk

FFXIV gameplay vid Empty
PostSubject: Re: FFXIV gameplay vid   FFXIV gameplay vid EmptyWed Aug 19, 2009 9:22 pm

Looks shit.
Back to top Go down
View user profile
blackninja
Linkshell Pet.


Posts : 105
Join date : 2008-04-19
Age : 30
Location : Kent, UK

FFXIV gameplay vid Empty
PostSubject: Re: FFXIV gameplay vid   FFXIV gameplay vid EmptyWed Aug 19, 2009 11:46 pm

Quote :
Looks shit.
Back to top Go down
View user profile http://www.4chan.org
Fyre/Wingy
Linkshell King.
Linkshell King.
Fyre/Wingy

Posts : 2204
Join date : 2007-10-15
Age : 30
Location : Ilfracombe~

FFXIV gameplay vid Empty
PostSubject: Re: FFXIV gameplay vid   FFXIV gameplay vid EmptyThu Aug 20, 2009 12:28 am

It does look crap, but thats not the proper thing yet, and the fat chickens are awsum

_________________
FFXIV gameplay vid Wingedandfyresig
FFXIV gameplay vid Wdgx3
Wingedangel's Blog
Back to top Go down
View user profile
techlife

techlife

Posts : 139
Join date : 2008-07-01
Age : 35

FFXIV gameplay vid Empty
PostSubject: Re: FFXIV gameplay vid   FFXIV gameplay vid EmptyThu Aug 20, 2009 12:32 am

Fyre/Wingy wrote:
and the fat chickens are awsum
lol yea
Back to top Go down
View user profile
Dylvana

Dylvana

Posts : 119
Join date : 2009-04-26
Age : 34
Location : Germany

FFXIV gameplay vid Empty
PostSubject: Re: FFXIV gameplay vid   FFXIV gameplay vid EmptyThu Aug 20, 2009 5:38 pm

Fighting Dodos lol OMG XD
well looks like a little shit for archers <,<
The comments of the players rofl
to bad that most of you dont uderstand german XD
Back to top Go down
View user profile http://strongwings.de.tc
Silver

Silver

Posts : 159
Join date : 2008-09-20
Location : UK, Kent.

FFXIV gameplay vid Empty
PostSubject: Re: FFXIV gameplay vid   FFXIV gameplay vid EmptyThu Aug 20, 2009 10:48 pm

Is that background scenery or can you actually walk over there? If so the scenery looks immense o.o
Back to top Go down
View user profile
ExPirate
Linkshell Pirate.
Linkshell Pirate.


Posts : 635
Join date : 2007-10-17
Age : 28
Location : Hertfordshire, UK

FFXIV gameplay vid Empty
PostSubject: Re: FFXIV gameplay vid   FFXIV gameplay vid EmptyFri Aug 21, 2009 4:01 pm

Go read the interview they done =p it's going to be seamless like WoW so no more zones!
Back to top Go down
View user profile
Fyre/Wingy
Linkshell King.
Linkshell King.
Fyre/Wingy

Posts : 2204
Join date : 2007-10-15
Age : 30
Location : Ilfracombe~

FFXIV gameplay vid Empty
PostSubject: Re: FFXIV gameplay vid   FFXIV gameplay vid EmptyFri Aug 21, 2009 4:51 pm

It's going to have it's own drawdistance and yeah, seamless. The graphics will be very, very good. The class system seems interesting, I for one am quite excited to see what it's like.

_________________
FFXIV gameplay vid Wingedandfyresig
FFXIV gameplay vid Wdgx3
Wingedangel's Blog
Back to top Go down
View user profile
Haku

Haku

Posts : 199
Join date : 2009-07-01
Age : 31

FFXIV gameplay vid Empty
PostSubject: Re: FFXIV gameplay vid   FFXIV gameplay vid EmptySun Aug 23, 2009 12:55 pm

we played the game yesterday at gamescom... the alpha of the alpha lol. too many bugs and wasn't really worth a playable demo XD

dunno, wasn't my kind of game. everything remembered me of every free to play game on the web. hope it gets better as they develope it more
Back to top Go down
View user profile
Dylvana

Dylvana

Posts : 119
Join date : 2009-04-26
Age : 34
Location : Germany

FFXIV gameplay vid Empty
PostSubject: Re: FFXIV gameplay vid   FFXIV gameplay vid EmptyMon Aug 24, 2009 4:57 pm

lol even SE guys was laughing about the game... was talking with them ^^
and i got the Promo Book from SE ;p
FFXIV gameplay vid Promof10
Back to top Go down
View user profile http://strongwings.de.tc
Dylvana

Dylvana

Posts : 119
Join date : 2009-04-26
Age : 34
Location : Germany

FFXIV gameplay vid Empty
PostSubject: Re: FFXIV gameplay vid   FFXIV gameplay vid EmptyMon Aug 24, 2009 5:00 pm

Spoonykipper wrote:
Go read the interview they done =p it's going to be seamless like WoW so no more zones!

i was running out of the loaded zone and crashed the game by that XD I was soooo laughing XD and the SE guys were in panic XD
Back to top Go down
View user profile http://strongwings.de.tc
ExPirate
Linkshell Pirate.
Linkshell Pirate.


Posts : 635
Join date : 2007-10-17
Age : 28
Location : Hertfordshire, UK

FFXIV gameplay vid Empty
PostSubject: Re: FFXIV gameplay vid   FFXIV gameplay vid EmptyTue Aug 25, 2009 4:04 pm

lol thats just funny
Back to top Go down
View user profile
Ghil

Ghil

Posts : 140
Join date : 2008-09-05
Age : 34
Location : Germany

FFXIV gameplay vid Empty
PostSubject: Re: FFXIV gameplay vid   FFXIV gameplay vid EmptySat Aug 29, 2009 12:51 am

du warst da und hast nich mal hallo gesagt??? phail -.-
Back to top Go down
View user profile
Dylvana

Dylvana

Posts : 119
Join date : 2009-04-26
Age : 34
Location : Germany

FFXIV gameplay vid Empty
PostSubject: Re: FFXIV gameplay vid   FFXIV gameplay vid EmptySat Aug 29, 2009 4:06 pm

keiner der leute da, konnte mir sagen wer du bist... hab ja nach dir gefragt aber ich kenn nur deinen ig namen lol
Back to top Go down
View user profile http://strongwings.de.tc
Haku

Haku

Posts : 199
Join date : 2009-07-01
Age : 31

FFXIV gameplay vid Empty
PostSubject: Re: FFXIV gameplay vid   FFXIV gameplay vid EmptySat Aug 29, 2009 6:45 pm

hätteste ma uns vorher gefragt, haben doch gesagt dass ghilchen da is :P
Back to top Go down
View user profile
Ghil

Ghil

Posts : 140
Join date : 2008-09-05
Age : 34
Location : Germany

FFXIV gameplay vid Empty
PostSubject: Re: FFXIV gameplay vid   FFXIV gameplay vid EmptySun Aug 30, 2009 2:56 pm

also sven und alex hätten es wissen müssen D: naja ich bin eh meist durch die gegend gestromert und hab mir goodies eingesammelt =3 bin da mit sachem im wert von 200€+ nach hause gefahren xD ich war der bischen längere dicke mit bart... vielleicht hast du mich wenigstens gesehen =B außerdem sind fotos von mir hier im pic thread D:
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




FFXIV gameplay vid Empty
PostSubject: Re: FFXIV gameplay vid   FFXIV gameplay vid Empty

Back to top Go down
 
FFXIV gameplay vid
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Warhammer RPG
» Mordheim vs. Gameplay

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Public Board :: General Chat-
Jump to: